jump to navigation

Ny karakter setting juli 22, 2011

Posted by magnusnohr in Uncategorized.
trackback

Jeg har kommet til at alt for mange av bøkene jeg leser får karakter 4, 5, eller 6 så jeg velger nå å gjøre om karaktersettingen på bøkene jeg leser 1- til 10 der 10 er det beste:
10 den beste noen sinne
9 mega utrolig bra
8 meget bra, meget bra
7 Meget bra
6 bra
5 midels
4 såvidt lesbar
3 dårlig anbefales ikke
2 En lidelse å lese bør ikke fullføres
1 ren å skjær dritt, Jeg kommer nok alderi frivillig til å fullføre en slik bok

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

